RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
LEHDISTÖ
TURBOAHDIN

 

LEHDISTÖ

 

TÜV SÜD Automotive GmbH:n tekemä testi todistaa, että "RVS Technology® pienentää polttoaineen kulutusta ja päästöjä.

RVS Technology® Protection & Restoration on suomalainen, autoon ja moneen muuhun ajoneuvoon ja laitteeseen sopiva patentoitu tuotesarja, joka luotettavien testien mukaan vähentää kulutusta ja samalla pakokaasupäästöjä.

Monet kulutussäästöjä lupaavat laitteet ja -aineet ovat osoittautuneet tyhjiksi lupauksiksi, pettymyksiksi ja rahantuhlaukseksi.

Lue lehdistötiedote tästä! ( kB 76)
Audi A4:n, joissa kaikissa oli 1,9-litrainen TDI-moottori  
 
 
VAUHDIN MAAILMA testasi RVS Technology tuotteita ja lehti toteaa: "Moottoritehon nousu hyvin toimivassa moottorissa oli 2,9 kW eli 4 %. Paljonko tulos olisikaan parantunut, jos kysymyksessä olisi ollut kuluneempi moottori."
Lue VM:n numerossa 1/2004 julkaistu artikkeli tästä! ( kB 974)

 
TEKNIIKAN MAAILMA toteaa lyhyessä artikkelissa RVS Technologystä : "RVS Technology ei perustu voitelukalvon vahvistamiseen, vaan metallikitkapintojen pintarakenteen uudelleen muokkaamiseen ja uuden tasaisen metallikeraamisen pinnan aikaansaamiseen. Enää öljyllä ei ole samaa kriittistä tarvetta pitää kahta karheata metallipintaa erillään. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että koneessa ja vaihteistossa on vähemmän kitkaa, lämpöä, tärinää ja öljyn likaantumista, eli myös pienempää polttoaineen kulumista ja vähäisempää päästöä. Samalla teho ja vääntö lisääntyvät."
Lue TM:n numerossa 5/2004 julkaistu artikkeli tästä! ( kB 300)
 
 
RVS Technology artikkeli Taksi-lehdessä 2/2004: "Uusi tuote ehkäisee moottorivaurioita. Menetelmän odotetaan tuovan muutoksia voiteluratkaisuihin."
Lue Taksi-lehden numerossa 2/2004 julkaistu artikkeli tästä! ( kB 360)
 
 
4x4 Magazine testasi keväällä 2005 RVS Technology tuotteiden vaikutuksia Mitsubishi Pajerossa, 1998 ja Ford Transitissa, 1992: "Erot kulutuksessa ovat aika huomattavia ja merkittävää on mielestäni sekakulutuksen (kaupunkiajo) reilu pudotus (-9,2 ja -10,6 %). Autot myös jyristävät nyt vähemmän pienillä kierroksilla vedettäessä. Pajerolla mitattu kiihdytyksessä ylämäkeen kiihdytysmatka pieneni 5,8 % ja vauhdin lisäys parani 9,4 %. Ohivuodot pienentyivät ja tasaantuivat selvästi.
Lue koko testiartikkeli 4x4 Magazinen numerossa 5/2005 tästä! ( kB 920)
 
 
KoneYrittäjä lehti julkaisi kesällä 2006 RVS Technology tuotteita koskevan artikkelin teemalla: "Metallikeraamisella pinnalla kitka ja kuluminen kuriin." Artikkelissa selviää mm. se, että laitteet kannattaisi suojata kulumista vastaan ja polttoaineen kulutuksen ja päästöjen pienentämiseksi jo heti uusina. Samaanhan pyritään hyvillä voiteluaineilla. Toimittaja kirjoittaa: "Työkoneissa ja kuljetuskalustossa tuote voi olla erittäinkin varteenotettava vaihtoehto, koska siellä kitkan vähentäminen tuo selviä taloudellisia säästöjä."
Lue koko artikkeli KoneYrittäjä lehdestä nro 6/2006 tästä! ( kB 920)
 
 
Kaliberi lehden numerossa 1/2004 julkaistiin Suomen Aseseppien liiton puheenjohtajan Matti Peipon testiartikkelin RVS Technology® tuotteiden tehosta aseen käyntiin otsikolla: "Piippu paremmaksi geelillä." Peippo toteaa muun muassa, että "Kolmen käsittelykerran jälkeen Norinco ampui 15–30 laukauksen kasoja jatkuvasti 260x200 mm alalle (ennen RVS-käsittelyä 400x300 mm). Iskemät tulivat noin 10 cm ylemmäs kuin aikaisemmin ja lähtönopeudetkin kasvoivat hieman: 698 --> 716 m/s ja keskiarvo nousi 699 --> 709 m/s."
Lue Kaliberi-lehden 1/2004 artikkeli tästä! Katso myös kohdasta ASEENKÄSITTELY ( kB 360)
 
 
Auto Tekniikka ja Kuljetus lehden numerossa 8/2004 käsiteltiin aihetta RVS Technology® otsikolla: "RVS Technology® - Ratkaisun avain? Artikkelissa todetaan mm. että, "Yhteiseurooppalainen tribotieteen ja -teknologian tutkimushanke COST 532, syntyi nimenomaan kitkaan liittyvien ns. triboteknisten ongelmien ratkaisemiseksi. Sen perusteissa todeaan arvioidun, että noin puolet kaikesta tuotetusta energiasta käytetään kitkan voittamiseksi ja että lähes puolet teollisuusmaiden koneteollisuuden tuotannosta tuotetaan varaosiksi korvaamaan kuluneita osia. Samoissa perusteissa on arvioitu, että kitkan ja kulumisen aiheuttamat suorat kustannukset teollistuneissa maissa ovat 7 % bruttokansantuotteesta. Hanke on siis enemmän kuin perusteltu. Kitkan taloudelliset vaikutukset ovat valtavat." RVS Technology®, jota COST 532 hankkeessa käytetyn terminologian mukaan kuvaa parhaiten tribotieteen termi "nanotribologia", ei voisi paremmin istua tähän tavoite- ja hankeympäristöön.
Lue Auto Tekniikka ja Kuljetus-lehden 8/2004 artikkeli tästä! ( kB 416)
 
 
GTi Magazine-lehden numerossa 11-12/2010 käsiteltiin RVS Technology® tuotteita otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT" Artikkelissa todetaan mm: " Jos bensankulutuksen lasku ei kiinnosta, niin tässä ominaisuuksia, joita autonrakentajat osaavat arvostaa: moottorin sivuäänien ja värähtelyn vähentyminen murto-osaan entisestä, tehon, öljynpaineen ja sylinterien puristuspaineen nousu ja sylinterien välisten erojen pieneneminen. Aineista saa suojaa myös viritetyn auton perään ja vaihdelaatikkoon. Tuote on ajankohtainen myös käyttöautoon, sillä kylmäkäynnistys helpottuu ja sen aiheuttama kuluminen vähenee.
Lue koko GTi Magazinen 11-12/2010 artikkeli tästä! ( kB 352)
 
 
V8 Magazine-lehden numerossa 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI" Jutussa todetaan mm: " Kyseessä on suomalainen patentoitu tuotesarja, jota voi käyttää moottorin, vaihteiston, ahtimen, taka-akselin, dieselpumpun ja onen muun auton komponentin suojaamiseen ja kunnostamiseen. Aineen lisäyksen myötä metallipinnoille muodostuvan pinnan kitkakerroin on erittäin alhainen ja syntyneen pinnan kovuus korkea."
Lue V8 Magazinen 10/2010 artikkeli tästä! ( kB 345)
 
 
Ammattirakentaja-lehti kirjoitti numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista otsikolla: "RAKENNUSKONEIDEN JA -LAITTEIDEN TEKNIIKAN SUOJAAMISEEN JA KUNNOSTAMISEEN SUOMALAINEN TEKNOLOGIA." Lehti kirjoittaa mm: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-/vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja. RVS on patentoitu teknologia ja sitä on testattu laajasti, uusimpana saksalainen TÜV Südin tekemä testi. Testi on luotettava ja se antaa hyvin positiivisen tuloksen; kolmen auton testissä kulutus aleni enimmillään 5,6 %.
Lue Ammattirakentaja-lehden artikkeli tästä! ( kB 301)
 
 
Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 Diesel teema-sivuillaan jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille."
Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä! ( kB 169)
 
 
Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Suomalainen RVS Technologyn tekemä ja patentoima Protection & Restoration-tuotesarja on tarkoitettu pienentämään mekaanisen kosketuksen kitkaa. Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet."
Lue Tekniikan Maailman artikkeli tästä! ( kB 340)
 
 

 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.