RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
Käyttäjien kertomuksia RVS Technology- tuotteiden käytöstä.
TURBOAHDIN
 
 

ASIAKKAAMME KERTOVAT

 
 
Käyttäjien kertomuksia RVS Technology- tuotteiden käytöstä.
 
 
Onko sinulla kokemuksia RVS:n käytöstä? Lähetä ihmeessä palautetta (mielellään kuvan kanssa) niin annetaan muidenkin jakaa tietosi


RVS ja aseen piippu
Citroen-keskustelua
Citroen-keskustelua lisää
Glock käsiaseen käsittely RVS:llä
Audi-harrastajien keskustelupalstalle
Audi A6 -testissä Tanskalaisten toimesta
Mersu-harrastajien keskustelupalstalle
Honda VF-custom Forumilla keskustellaan myös
Volvo-harrastajien keskustelupalstalle
Suomi24-keskustelupalstalta poimittua
Suomi24-keskustelupalstalta lisää
BMW-keskustelua, vaatii, rekisteröiytymisen - KIINNOSTAVAA!
Peugeot-harrastajien palstalle
Datsun ja Nissan -harrastajien sivuilla puhutaan myös...
Bomberit keskustelevat RVS:stä:


 
Janne Makkonen, “jagmies@gmail.com” Helsingistä omistaa kaksi Jaguar S-typeä ja on tyytyväinen RVS Technology-tuotteisiin ja niiden tehoon. Janne toteaa 4.1.2013 lähettämässään sähköpostissa, että moottoreiden polttoaineen kulutus laski yli 10% ja ohjaustehostimesta hävisivät ääriasennon narinat. Moottori myös kuulostaa "tyytyväisemmältä". Vakuuttava aine ja oikeastaan ainoa lajissaan mikä toimii oikeasti. Kiitos tästä! Lue alkuperäinen sähköpostipalaute tästä:
Jagmiehen palaute- säästö yli 10 l_100 km.pdf
 

Arto Jarimo kirjoittaa:
- Toyotan 2-vaihteen takeltelu loppui RVS käsittelyllä.
- Yksi syy, että uskalsimme ostaa 200.000 km. ajetun vanhan Jaguaarin on nimenomaan luottamus RVS tuotteita kohtaan.
- Jaguaarin CO₂- ja muut päästöarvot ovat painuneet alhaiselle tasolle ja pysyneet siellä vuodesta toiseen ja jopa pienentyneet, kuten liitteinä olevista mittaus- / testiraporteista on todettavissa.



Lue koko kirje: Asiakaspalaute Jaguar - Arto Jarimo.pdf

 
Pekka Anttilan asiakaspalaute, 29 joulukuuta, 2009

Otteita:
“Aineen teho oli todella vaikuttava ja nopea. Ääni poistui täysin, ajettuani autolla muutaman päivän!”

“Bensankulutus putosi noin litralla sekalaisessa ajossa ja moottorin käyntiääni on edelleen paljon tasaisempi kuin ennen käsittelyä. Lisäksi vaihteiston toiminta muuttui pehmeämmäksi ja tarkemmaksi.”

“Olen ensimmäiseltä ammatiltani koneistaja ja voin vakuuttaa, että milloinkaan ennen RVS-tuotteisiin tutustumistani en ole moottoreiden osissa törmännyt vastaavaan pinnan sileyteen. Aineen vaikutuksen voi todeta sekä silmämääräisesti että omin käsin kokeilemalla.”

Lue koko palaute tästä: Pekka Anttilan asiakaspalaute 29.12.2009
 


Asiakaspalaute, 26.9.2011: FSP Finnish Steel Painting:


FSP Finnish Steel Painting Oy:n Kurikan toimipisteen työnjohtajan, Hannu Sillanpään asiakaspalaute/kertomus pulverimaalaamon kuljetinradan RVS Technology®-käsittelystä ja käsittelyn vaikutuksista maalaamon toimintaan ja tuottavuuteen: Maalaamolinjan toimivuusongelmat ja maalipinnan likaantumisongelmat poistuivat. Suorat säästöt yli 15 000 €. Uudelleenmaalaustarpeen ja ylityötarpeen vähenemisen kautta syntynyt säästö arviolta reilut 100 000 €.

Kurikan pintakäsittelylaitos sijaitsee kiinteästi Ruukki Engineering Oy:n tuotantolaitoksen yhteydessä. Pintakäsittelyprosessi on uudenaikainen e-coat menetelmä ja pulverimaalaus. Esikäsittely- ja elektroforeesilinja ovat osa suurempaa kokonaisuutta, mihin kuuluvat myös maalaamotoiminnot.

Lue koko asiakaspalaute tästä: FSP Finnish Steel Painting Oy Final.pdf
 


Lähetetty 15.05.2008 Lähettäjä: seppo m [seppo_mto@elisanet.fi]
Lähetetty: 15. toukokuuta 2008 22:46
Vastaanottaja: rvs@rvs-tec.com
Aihe: pyörän laakerit ja rvs?

Hei
Olen vakuuttunut rvs:n tehosta.
Pari vuotta sitten kokeilin rvs:aa Nissan autooni, se oli se, josta työkaverini kertoo asiakaspalautteessaan sivuillanne.
Vuodenvaihteessa hankin diesel Toyotan ja ajoin normaaliajoa pari kuukautta.
Totesin Toyotan oman hieman epämääräisen ajotietokoneen keskikulutuslukemaksi 7,4 l/100km.
Sitten laitoin rvs:ää Toyotan moottoriin, ohjaustehostimeen,vaihdelaatikoon ja dieselpumppuun.
Nyt olen ajanut jo senverran, että normaali työajo antaa keskikulutukseksi 6,5 l/100km.
Eli aika mukavasti on lukema pienentynyt. Matkaajoa on tarkoitus kokeilla kesän lomareissuilla.
Nyt on herännyt kysymys onko teillä kokemuksia hekilöauton pyöränlaakereiden käsittelystä rvs:llä.
Ainakin teollisuudesta kertomanne esimerkit laakereihin liittyen rohkaisevat kokeilemaan.
Laakereissa näyttäisi rvs olevan parhaimmillaan, jos ymmärsin oikein.
Yksi hyvä käytännön esimerkki, jonka totesin itse oli kun meillä oli työporukan tykypäivä
(työkyvyn ylläpito..).
Ajoimme 5 km matkan läheiselle golfradalle. Eräs työkaverini oli laittanut polkupyöränsä renkaan laakereihin rvs:ää. Hän oli pyörineen koko matkan ajan aivan porukan keulassa. Kovat pyöräharrastajat polkivat tosissaan pysyäkseen rinnalla.
Olivat ihmeissään, että onpa tällä kaverilla kova kunto.
Hän sitten minulle paljasti, ettei hänen tarvinnut kovinkaan paljon vaivaa nähdä, poljeksi ja antoi lähinnä pyörän huilata itsekseen. Alamäissä oli tiukkaa kun piti jarrutella, ettei tule vahinkoa.
Laakereiden käsittelytyö voipi olla kallista, mutta luulenpa että homma kannattaa.
Onko 'laakeri-rvs:ää' pienemmissä erissä myynnissä kuin tuo 400g?
Jos teillä olisi jotain kommenttia asiasta, niin kuulisin mielelläni.

-Seppo Männistö
Rovaniemi


Lähetetty 06.02.2007
Asiakaspalaute Rauman Autokatsastuksen suorittamista päästömittauksista ennen ja jälkeen Diesel korkeapainepumpun käsittelyn (tuote DIP3).
Lue tästä



Lähetetty 02.11.2006
Asiakaspalaute Herttoniemen Autokatsastuksen suorittamista päästömittauksista ennen ja jälkeen moottorinkäsittelyn (tuote D6).
Lue tästä



Lähetetty 20.12.2005
Kuulin aineesta ensikerran heinäkuussa -05 työkaveriltani, joka oli kokeillut sitä vanhan Nissan Sunnyn yli 300tkm ajettuun mottiin ja vaihteistoon. Hänen kertomansa positiiviset vaikutukset (parempi vääntö, kulutuksen lasku n. 1l/100km, hiljaisempi värinättömämpi käyntti, vaihteiden parempi toimivuus jne.) saivat minut kiinnostumaan aineesta ja aloin etsiä netistä testejä ja kokemuksia kys. aineesta. Kahlasin lävitse RVS:n Suomen sivut www.rvs.fi, sitten Ruotsin sivut www.rvs.se ja lopuksi vielä Kanadankin saitin http://www.rvs-tec.ca/ ...erityisellä mielenkiinnolla luin kaikki loppukäyttäjien omat kommentit kokemuksistaan käsittelyn vaikutuksista. Lisäksi kävin lukemassa lukuisien netin eri keskustelufoorumien palstoja, etsien omakohtaisia kokemuksia aineen vaikutuksista. Arvioisin lukeneeni todnäk yli 100kpl omakohtaiseen kokemukseen perustunutta käyttäjäkokemusta, joista merkillepantavinta oli mielestäni se, että en löytänyt yhtään ainutta negatiivista kokemusta.
Erilaisiin toimintaperiaatteisiin perustuvista "kilpailevista" tuotteista:
Motor Up, Power UP, X3 jne. olen taasen nähnyt ja kuullut hyvinkin paljon negatiivisiä kokemuksia. Tämä vakuutti minut lopullisesti ja päätin hankkia aineet. Tottakai kaikennäköisiä skeptisiä kommenttejä tuolla foorumeilla viljeltiin laajalti, mutta yhdelläkään näistä kommentoijista ei ollut omakohtaista kokemusta kyseisestä aineesta. Pihassa seisoi tuolloin -89 Saab 900i16 2.0 litran vapaastihengittävällä koneella, jolla oli ajettu n. 368tkm. Ostin yhden T3-käsittelyn vaihteistoa ja 2kpl G4-käsittelyä moottoria varten. Lähtötilanteesta sen verran, että vaihteisto hieman äänsi n. 80km:n nopeudessa 4- ja 5 vaihteilla... moottori ei mielestäni ole ollut koko auton käyttöaikanani järin pirteä siihen nähden, että kyseessä kuitenkin 16-venttiilinen ruisku, jossa speksien mukaan 133hv. Ihan nätisti se silti kävi ja kukkui kuitenkin. Kulutuksesta sen verran, että matka-ajossa auto oli vienyt aina yli 7l/100km vaikka kuinka nätisti olisi yrittänyt ajaa. 7.3-7.5 oli sellainen tavallisin keskikulutus ajettaessa 90-100km/h nopeudella matkaa. Eli kulutuslukemat olivat ohjekirjan teknisissä tiedoissa ilmoitetun mukaiset. Ensiksi tein käsittelyn vaihteistoon ja jo muutaman käyttötunnin jälkeen oli havaittavissa vanhan Saab:n laatikon vaihtamisen täsmentyneen ja samalla helpottuneen. Auto tuntui myös jotenkin alkavan kulkemaan kevyemmin. Nyt kun takana on n. 4000km on tuo 80km/h nopeudessa kuulunut ääni hieman hiljentynyt, mutta ei kuitenkaan kokonaan poistunut. Todnäk tässä on kyse Saab:n tyyppiviasta, joka aiheutuu vaihdelaatikolta lähtevän akselin laakerin kulumisesta. En ole varma pääseekö tuo laatikkoöljy edes tuohon vaikuttamaan. Moottorin käsittelyn aloitin ns. moottorin pesulla. Ostin STP:n Engine Flush nimistä ainetta (n. 6e/purkki), jota laitoin vanhaan n. 9tkm ajettun synteettisen moottoriöljyn sekaan ja käytin autoa korotetulla tyhjäkäynnillä 1500rpm n. 30min. Pesuun voi kuulemma käyttää myös esim. Forté-nimistä ainetta tai vaikka polttoöljyä (kaksi ensimmäistä sisältää kerosiiniä ja viimeisen ollessa tietty halvinta). Tämän jälkeen vaihdoin filtterin ja 10W 30 mineraaliöljyn sekä RVS:n ensimmäisen käsittelyn koneeseen. Ajelin n.
450km ja vaihdoin öljyn ja suodattimen toistamiseen nyt 10w40 mineraaleihin ja laitoin toisen käsittelyn, jota on nyt ajettu n. 3500km. Vaikutukset: Moottorista aiemmin kuuluneet pienet venttiilien / nostimien kalkatukset hävisivät kokonaan. Muutenkin moottori on selvästi hiljaisempi, eikä värise käydessään lähellekään aikaisempaan tapaan. Nyt ajossa renkaista ja vaihteistosta tulevat äänet peittävät moottorin allensa. Nämä vaikutukset ilmenivät lähes heti käsittelyn aloittamisen jälkeen. Noin 1500km:a meni kun vaikutukset väännössä ja kulutuksessa alkoivat ilmenemään. Vääntöä ja pirteyttä löytyy nyt koneesta aivan erilailla kuin aikaisemmin. Polttoaineen kulutus on tippunut n. 1l/100km... olen ajellut mm. 3krt. noin 900km:n lenkin matka-ajoa syksyllä ja talvella ja aina keskikulutus on ollut tuossa 6.3l:n tietämillä (matkanopeus 90km/h välillä 100 rajoitusten salliessa).
Saabin ohjekirjan teknisten tietojen mukaan auton pitäisi syödä 7.1l/100km 90km/h nopeudessa... eli varsin hyvältä vaikuttaa tässä vaiheessa.
Vaikutuksen huomaa siitäkin, että polttoainemittarin viisari jää paljon aiempaa ylempään asentoon kuin aiemmin samalla lenkillä. Laskin, että nykyisillä bensanhinnoilla aine maksaa itsensä takaisin jo alle 10tkm:n ajolla... puhumattakaan aineen suojaavasta kestävyyttä lisäävästä vaikutuksesta. Jos tuo keraaminen pinta kestää vähintään tosiaan n. sen 100tkm niin suu on kyllä messingillä vastedeskin. Ainiin laitoin muuten sitten ohjaustehostimeenkin satsin, kun vakuutuin aineen tehosta. Ei tehostimessa mitn. havaittavaa vikaa edes ollut, mutta halusin siihen tuon ennaltaehkäisevän suojan kuitenkin laittaa. Ainoa ehkä jonkun mielestä negatiivinen vaikutus (jos emännältä kysytään ;) tämän aineen kanssa auton säätämisestä oli se, että allekirjoittaneelle nousi sitten parantumaton autokuume, jonka seurauksena tuon ysisatasen vieressä seisoo parkkipaikalla nyt tuo kuvassakin näkyvä ysitonttu Aero. Sen verran olin jo ehtinyt vakuuttua RVS:n tehosta, että aineet oli jo hyllyssä odottamassa, kun eräänä iltana melasin tuon Aeron Habarannan rämesoiden kautta koto-Suomeen. Vaihteisto, moottori ja ohjaustehostin on tuossakin nyt siis käsittelyssä. Moottori oli kyllä jo ennestäänkin todella esimerkillisessä iskussa, sillä auto ei vie kuivalla tiellä n. 90km/h matkavauhdissa kuin 6.3l/100km ajotietokoneen mukaan. Lukema on 2.3litran täyspaineturbokoneelle ja lähes 2000kg painavalle autolle niin uskomattoman pieni, että en usko RVS:n tuota enää pystyvän paljoakaan alentamaan... mutta tämähän selviää sitten käsittelyn edetessä. Aineet on nyt Teboilin 5W40 täyssyntteettisen seassa, joten vaikutukset ilmenevät hitaammin kuin mineraaliöljyä käytettäessä. Tähän mennessä on tuon tasapainoakseleilla varustetun moottorin aikaisempi hienoinen värinä hävinnyt lähes tyystin ja kylmänä joskus esiintynyt "normaali" hydraulisten venttiilinnostimien kalina samoiten. Leimallakin käytin juuri tuon auton. Katsastusmies sanoi pakokaasutestistä, että "huippuarvot" ...eli aivan samoin kuin tuossa ysisatkussanikin. :) Tässä vaiheessa ei voi sanoa muuta kuin kiitokset hyvästä tuotteesta! PS. Mistä voisi ostaa firman osakkeita? ;-)
t. Tero Virkkala tero.virkkala(at)ulapland.fi





Lähetetty 27.9.2005

rvs ja 22700 km

Harley-Davidson ultra electra glide classic -93.
Huhtikuun lopussa ensimmäisten ajokelien alettua pyörääni tehtiin rvs-käsittely.
H-D:n ongelmana on korkea lämpötila niin moottorissa kuin vaihteistossa.
Ennen käsittelyä öljyn lämmöt nousivat jo lyhyen ajon jälkeen yli 140 asteen ja vaihteet kolahtelivat
niin ylös kuin alaspäinkin vaihtessa joka tosin kuluu H-D:n vaihteistosta kuuluakin.
Rvs:sää laitettiin moottoriin ja vaihteistoon. Öljyn lämmöt tippuivat 30-40 astetta ja vaihtaminen varsinkin alaspäin helpommin ja äänettömämmin.
Tosi koetukselle pyörä joutui euroopan reissulla. Ennen reissua vaihdettiin uudet Red linen 10/50 öljyt koneeseen.
Pyörän paino 375 kg
matkatavarat 30 kg
2 henkeä 210 kg
=615 kg
Siinä matkapaino osapuilleen, joten koville kone joutui.
Matkalla kierrettiin eurooppa vastapäivään.
hki-ruotsi-tanska-saksa-hollanti-belgia-ranska-pohjoisespanja-portugali-espanja-ranska-itävalta-sveitsi-saksa-tanska-ruotsi-hki
Kovimmat rasitukset pohjois-espanjassa pyreneitten vuoristossa jossa saattoi olla korkeuseroa 3 km matkalla 500 m ja jyrkkyyttä 8%.Koneella ja vaihteilla jarrurusta neulansilmä mutkissa.Öljyn lämmöt pysyi tasaisesti 110 asteessa ja vaihteet toimi.
Portugalissa oli lämpöä parhaimmillaan 45 astetta ja tien lämpö 55 astetta.
M atkavauhti oli 130-140 km/h, myös tuolla osuudella lämmöt pysyivät 110-120 asteen haarukassa ja vaihteisto pelasi edelleen mainiosti.
Kilometrejä tuli kuukaudessa 11714,5 km.
Ilman rvs-käsittelyä ja red linen öljyjä olisi matka varmasti jäänyt kesken.
Suosittelen tekemaan ko.käsittelyn niin moottoripyöriin kuin autoihinkin.
Allu
Cannonball MC
Finland





-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: Ilja Itkonen [mailto:ilja@fanaticaudio.com]
Lähetetty: 4. helmikuuta 2005 22:03
Vastaanottaja: rvs@rvs-tec.com
Aihe: Käyttökokemus ja kysymys

Tervehdys,
Tein autooni ( 230000 km ajettu ) moottoriin RVS-käsittelyn ja olen tyytyväinen. Harkitsin jo hydraulisten venttiilinnostinten vaihtoa, mutta käsittelyn jälkeen niiden kilinä loppui kokonaan. Samalla alavääntö parani koneessa ihan selkeästi. Tyhjäkäyntikin tasoittui hieman.
KYSYMYS: Vaihdoin äsken autoa ja siinä on automaattivaihteisto.
Sivuillanne ei ole tuotetta automaattivaihteiston käsittelyyn. Eikö automaatteja voi käsitellä ja jos ei niin miksi?
T: Ilja Itkonen


-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: mikko vimpari [mailto:drmikkovi@yahoo.com]
Lähetetty: 16. maaliskuuta 2005 1:26
Vastaanottaja: rvs@rvs-tec.com
Aihe: käyttäjäkokemus

Moro, tein RVS moottorikäsittelyn moottoripyärälleni suzuki DR 350:lle n.60000km kohdalla, koska aloin olla huolestunut pikku koneen kestävydestä.Käsittelyn jälkeen venttilikopan avattuani huomasin kovan ja liukkaan pinnoitteen nokan ja keinujen pinnalla.

Upotin sen jälkeen pyöräni Lapin reissulla jokeen ja jouduin ajamaan 60km lähes litra vettä koneessa ja luulin koneen hajoavan moisesta,mutta ihme kyllä kone ei ollut vesikäsittelystä moksiskaan.Nyt pyörällä ajettu lähes 100000 km,ja kone käy ja kukkuu kuten aina ennenkin,eli uskon vahvasti tämän aineen voimaan.

T: M.Vimpari



Läh. 21.6.2005
Aikaisemmin samassa kohtaa tietä kokeiltu citikalla 3 kertaa ja aina pysähtynyt 160 km/h rvs käsittelyiden jälkeen 165





Tässä kokemukseni vanhemmasta Alfasta:

Minulla on Alfa 156 2,0 -98. Autolla on ajettu vain 62.000 km, mutta moottorille tyypillinen ilmiö, imunokan aijoittimen säätimen ääni, oli jo selvästi kuultavissa. Ääni, vähän dieseltyyppinen "raplatus" tyhjäkäynnillä lämpimänä, ei sinänsä ole vaararallista eikä voi rikkoa mitään, mutta on jonkinasteinen kosmeettinen haitta. Ystäväni, joka oli käyttänyt RVS:sää jo monissa moottoreissa, kehoitti kokeilemaan, josko siitä olisi tässäkin apua. Suhtauduin varauksellisesti, kuten kaikkiin "ihmeaineisiin". Olin juuri vaihtanut öljyt (Mobil 1 5W-50) ja normaali käsittely vanhojen öljyjen kanssa ei ollut edes mahdollinen ennen ensi kesää. Soitin kuitenkin Sami Rautavuorelle RVS-Finland'iin ja keskustelujemme perusteella lisäsin RVS:n suoraan 2dl:aan Mobil 1: stä ja kaadoin sen kahdessa osassa moottoriin. 15 min tyhjäkäyntiä kummankin lisäyksen jälkeen. Tämän jälkeen ajoin autolla yhtäjaksoisesti reilut 2 tuntia. En ollut uskoa korviani, koska ääni oli hävinnyt. Nyt kuului vain hydraulinostimien ääni, joskin sekin vaimeampana kuin ennen. Kaiken kaikkiaan moottori kävi pehmeämmin kuin aikaisemmin.

Ei RVS varmaankaan varsinaisia vaurioita korjaa, mutta jos kysymys on kulumisen aiheuttamista "lisä-äänistä", on se ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. Mikäli autoon olisi vaihdettu ajoittimen säädin, olisivat kustannukset olleet vähintään 10 kertaa suuremmat, koska jakopää ja imunokka täytyy tällöin irroittaa. Ja uudet jakopään osat ja työ maksavat "maltaita". Mikä on käsittelyn vaikutus polttoaineen kulutukseen, moottorin kestoikään tms., en uskalla tässä vaiheessa ottaa kantaa. Mutta mitään vahinkoa käsittelystä moottorille tuskin missään tilanteessa voi olla.

Myös kaverini kiinnostui RVS:stä kun kerroin hänelle kokemuksistani. Hänellä on Volvo, jolla on ajettu 170.000 km ja jossa venttiilinnostimet pitivät jo jonkin verran ääntä. Käsittelyn jälkeen äänet olivat hävinneet ja moottori kävi erittäin siististi.

Eli suosittelen lämpimästi kokeilua. Tästä eteenpäin tulen käsittelemään kaikki moottorini, uudet ja vanhat, RVS:llä.




OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.