Ismo Aaltonen, Histec Oy

Ennen RVS-käsittelyä Linde H30D -trukissa oli ajotunteja “20000 ja rapiat päälle”, ja se “alkoi jo osoittaa merkittäviä kulumisen merkkejä. […] [T]ämänikäisen laitteen peruskunnostusta voi pitää jo taloudellisesti arveluttavana”.

RVS-käsittelyn jälkeen “[m]oottori käy nätisti ja savutus on vähentynyt merkittävästi. Äänimaailma sekä hydrauli- että dieselmoottorin osalta on ‘siistiytynyt’ oleellisesti. Hyvä esimerkki vedon paranemisesta on mäennousukyky. Aiemmin trukki ‘hyytyi’ loivaan ylämäkeen niin, ettei kuorma päällä uskaltanut enää mäkeen mennä, mutta nyt olemme tonnin kuormallakin nousseet kyseisen mäen.”

“Käsittelyt ovat ylittäneet odotukset […] ja käyttötunteja tuli varmasti selkeästi lisää ja ilman moottoreiden avaamisia. Ja jos ei mitään mene rikki, niin käsittelythän voi aina uusia.”

Koko palauteteksti