Pienkoneille

RVS TECHNOLOGY® pienkoneille

Pidennä helposti pienkoneiden käyttöikää ja kestävyyttä. RVS TECHNOLOGY® tutkitusti suojaa laitteiden mekanismien pintoja kulumiselta.

Erilaisiin pienkoneisiin ja muihin kohteisiin on tarjolla seuraavat tuotteet:

Moottorisahat: Chain Saw Treatment
Perämoottorivaihteistot: Marine Gear Oil
Moottori- ja polkupyörien ketjut: MC Chain Lube
Muut tärkeät voideltavat kohteet: Premium Universal Oil

Esimerkiksi moottorisahoille tarkoitettu Chain Saw Treatment sisältää 90 ml:n pullon RVS-ainetta ja erityisöljyä. Pullon sisältämä määrä riittää yhden moottorisahanmoottorin ja yhden ketjun käsittelyyn; tai kahden ketjun käsittelyyn. Yhteen moottorinkäsittelyyn käytetään puolet (1/2) pullon sisällöstä, toinen puoli (1/2) käytetään ketjun käsittelyyn.

Huomaa, että RVS Technology® 2-Stroke Engine Treatment -tuotteella voidaan käsitellä moottoripyörien, mopedien, perämoottorien, moottorikelkkojen ja ruohonleikkureiden ym. kaksitahtimoottorit.

Pienten nelitahtisten moottorien käsittelyyn soveltuu G2-tuote.

14,9022,90

Poista
Lisätietoa

Osa 1

Osa 2

Osa 3

Pakkauksen sisältö

Tulossa…

Käyttäjäkokemuksia

Potilas Audi A6 2010 diesel 260 tuhatta ajettu, johon vaihdettu uudet öljyt ja rvs perään. Ajoa 400km ja uudet öljyt ja rvs. Nyt takana 8000km kulutus laskenut 0,2l/100km. Öljyn kulutus noin 0,5 desiä/8000km juuri tarkistin ja lisäsin. Kylmäkäynnistys nopeampi kuin ennen käsittelyä. Hyvät päästöt katsastuksessa. Käynti tasaisempi ja hiljaisempi. Mikään ajoissa ei ole muuttunut. Ajan 60 kilometriä töihin ja takaisin aina samaa reittiä plus kauppareissut 1km suuntaan, sanoisin että kaikissa on sama määrä ajoa ennen ja jälkeen käsittelyn. On tämä ihme aine.

Jani

Olen nähnyt Ossi Oikarisen ja Sami Seliön osia RVS-käsitellyistä koneista. Olen voinut mitata ja havaita RVS:n vaikutusta BMW K75 -moottoripyörässä (vm -89) jo pitkän matkaa. Mutta kyllä silti yllätti, kun moitteettomasti toimiva kone nyt 350 000 ajettuna purettiin varmuuden vuoksi ja huolto kertoo, että monet osat ovat kuin uusia. Tässä esimerkiksi runkolaakerit, huollon mielestä uudenveroiset. Luulisi, että näinkin paljon ajetussa moottoripyörän moottorissa olisivat jo selvästi kuluneet. Mutta ei. Viimeiset 200 000 km kone on ollut RVS-käsitelty eli uusintakäsittelyjä on tehty.

Ben

RVS Technology, on muuten hullu juttu, olen varmasti sahannut viimeisen vuoden aikana enemmän kuin ikinä aikaisemmin eikä ole käsittelyn jälkeen tarvinnut ketjua kiristää kertaakaan. Useita tankillisia siis sahattu, kaadettu puita, sahattu 60-70cm halkaisijaltaan olevia tukkeja jne. Teräketju ei siis ole venynyt/kulunut! Käsittelin ketjua myös RVS Universal Sprayllä jossain vaiheessa, kun tietyissä sahauksissa ketju kuumeni huomattavasti. Moottorisahoissa näkee RVS:n hyvät vaikutukset, jos missä!

Jan

Mercury 100 EFI tippui moottorikäsittelyllä kulutus noin 1/4osan, reilu 1000tuntia ajettu kone, kun tein tuplakäsittelyn. Kulutuksen tippumisen kyllä huomasi, ei oikein muuta. Suosittelen tekemään!

Teemu

Teen koeajoja ja siksi ehkä vähän keskivertoa herkempi analysoimaan vaikutuksia ajettavuuteen. Omissa autoissa n. 280 tkm ajettuun 4-vetosporttiin tuli 40-50 km:n käsittelyn jälkeen tarkempi ohjaustuntuma ja välittömämmältä vaikuttava reagointi ohjaukseen. Etuvetopakussa 250-260 tkm kohdalla vaikutus oli vielä selkeämpi. Tein käsittelyn illalla, seuraavana päivänä hiekkatiellä ihmettelin, miten hitossa ratissa tuntee jo 10 mm sorakikkareetkin – kunnes muistin käsittelyn.

Esa

Yksi syy, että uskalsimme ostaa 200.000km ajetun vanhan Jaguaarin on nimenomaan luottamus RVS-tuotteita kohtaan. Jaguaarin CO2- ja muut päästöarvot ovat painuneet alhaiselle tasolle ja pysyneet siellä vuodesta toiseen ja jopa pienentyneet.

Arto

Olen ensimmäiseltä ammatiltani koneistaja ja voin vakuuttaa, että milloinkaan ennen RVS-tuotteisiin tutustumistani en ole moottoreiden osissa törmännyt vastaavaan pinnan sileyteen. Aineen vaikutuksen voi todeta sekä silmämääräisesti, että omin käsin kokeilemalla.

Pekka
Ostoskori