Dieselmoottorille (D4-D40)
RVS TECHNOLOGY® nelitahtisille dieselmoottoreille
Lisää helposti ajoneuvosi taloudellisuutta, kestävyyttä ja ympäristöystävällisyyttä. RVS TECHNOLOGY® tutkitusti suojaa pintoja ja laitteita kulumiselta. Kitkan pienentyessä hukkaan menevän energian määrä pienenee. Tämä johtaa päästöjen vähenemiseen ja tehostaa moottorin toimintaa. Moottorista tulee pitkäikäinen ja taloudellisesti tehokas.
Käsittely on helppo tehdä itse:
- Anna moottorin käydä vähintään 5 minuuttia, ellei se ole valmiiksi käyttölämmin.
- Sekoita pakkauksessa olevat tuotteet keskenään. Ravista hyvin.
- Sammuta moottori, avaa konepelti ja lisää noin puolet seoksesta moottorin öljyntäyttöaukon kautta.
- Käytä tyhjäkäyntiä n. 15 minuuttia. Sammuta moottori ja lisää loppuosa seoksesta.
- Käynnistä moottori ja aja vähintään 30–40 minuuttia.
Takaat parhaimman tuloksen uusimalla käsittelyn noin 400km ajon jälkeen ensimmäisestä käsittelystä. Uusintakäsittely tulisi tehdä öljynvaihdon jälkeen. Uusintakäsittelyä suositellaan ajoneuvoihin, joilla on ajettu yli 40 000km.
67,90€ – 399,00€
Lisätietoja
Osa 1
Osa 2
Osa 3
Käyttöohje
DIESELMOOTTORIN KÄSITTELY RVS TECHNOLOGY® ENGINE PROTECTION RESTORATION -TUOTTEELLA
Pakkaus
DIP3-tuote:
- 70 ml:n käyttövalmis pullo
- Monikielinen vaihe vaiheelta opastava käyttöohje
D-tuotteet:
- 11 ml:n RVS-geelituubi
- 150 ml:n öljypullo
- Monikielinen vaihe vaiheelta opastava käyttöohje
RVS Käyttäjäpalautteita
Potilas Audi A6 2010 diesel 260 tuhatta ajettu, johon vaihdettu uudet öljyt ja rvs perään. Ajoa 400km ja uudet öljyt ja rvs. Nyt takana 8000km kulutus laskenut 0,2l/100km. Öljyn kulutus noin 0,5 desiä/8000km juuri tarkistin ja lisäsin. Kylmäkäynnistys nopeampi kuin ennen käsittelyä. Hyvät päästöt katsastuksessa. Käynti tasaisempi ja hiljaisempi. Mikään ajoissa ei ole muuttunut. Ajan 60 kilometriä töihin ja takaisin aina samaa reittiä plus kauppareissut 1km suuntaan, sanoisin että kaikissa on sama määrä ajoa ennen ja jälkeen käsittelyn. On tämä ihme aine.
Ben kirjoittaa: ”RVS Technology, on muuten hullu juttu, olen varmasti sahannut viimeisen vuoden aikana enemmän kuin ikinä aikaisemmin eikä ole käsittelyn jälkeen tarvinnut ketjua kiristää kertaakaan. Useita tankillisia siis sahattu, kaadettu puita, sahattu 60-70cm halkaisijaltaan olevia tukkeja jne. Teräketju ei siis ole venynyt/kulunut! Käsittelin ketjua myös RVS Universal Sprayllä jossain vaiheessa, kun tietyissä sahauksissa ketju kuumeni huomattavasti. Moottorisahoissa näkee RVS:n hyvät vaikutukset, jos missä!”
Olen nähnyt Ossi Oikarisen ja Sami Seliön osia RVS-käsitellyistä koneista. Olen voinut mitata ja havaita RVS:n vaikutusta BMW K75 -moottoripyörässä (vm -89) jo pitkän matkaa. Mutta kyllä silti yllätti, kun moitteettomasti toimiva kone nyt 350 000 ajettuna purettiin varmuuden vuoksi ja huolto kertoo, että monet osat ovat kuin uusia. Tässä esimerkiksi runkolaakerit, huollon mielestä uudenveroiset. Luulisi, että näinkin paljon ajetussa moottoripyörän moottorissa olisivat jo selvästi kuluneet. Mutta ei. Viimeiset 200 000 km kone on ollut RVS-käsitelty eli uusintakäsittelyjä on tehty.
Mercury 100 EFI -perämoottorin kulutus laski noin 1/4 moottorin käsittelyn jälkeen, ja tämä tapahtui hieman yli 1000 käyttötunnin jälkeen, kun olin käsitellyt moottorin kahdesti. Kulutuksen lasku oli huomattava. Suosittelen tuotetta!
Koeajajan ammatikseni, joten olen ehkä hieman keskimääräistä herkempi analysoidessani vaikutuksia ohjauskäyttäytymiseen. Omassa autossani, noin 280 km:n jälkeen nelivetoisen pakettiauton kanssa, ohjaus tuntui 40-50 km:n jälkeen tarkemmalta käsiteltävyydeltään ja reagointi ohjauksen liikkeisiin tuntui välittömämmältä. Vaikutus oli vieläkin selvempi 250-260 kilometrin jälkeen etuvetoisella pakettiautolla. Tein käsittelyn illalla, ja seuraavana päivänä hiekkatiellä ihmettelin, miten ihmeessä voit tuntea jopa 10 mm soran ohjauspyörässä – kunnes muistin käsittelyn.
Yksi syy siihen, että uskalsimme ostaa vanhan Jaguarin, jolla oli ajettu 200 000 kilometriä, oli luottamus RVS:n tuotteisiin. Jaguarin hiilidioksidipäästöt ja muut päästöt ovat laskeneet alhaiselle tasolle ja pysyneet siellä vuosi vuodelta, jopa vähentyneet.
Koneistajana voin vakuuttaa, etten ole koskaan nähnyt näin sileää pintaa moottorin osissa ennen kuin tutustuin RVS:n tuotteisiin. Aineen vaikutus voidaan todeta sekä silmämääräisesti että koskettamalla sitä omin käsin.