Bensiini­moottorille (G2-G8)

RVS TECHNOLOGY® nelitahtisille bensiinimoottoreille

Lisää helposti ajoneuvosi taloudellisuutta, kestävyyttä ja ympäristöystävällisyyttä. RVS TECHNOLOGY® suojaa tutkitusti pintoja ja laitteita kulumiselta. Kitkan pienentyessä hukkaan menevän energian määrä pienenee. Tämä johtaa päästöjen vähenemiseen ja tehostaa moottorin toimintaa. Moottorista tulee pitkäikäinen ja taloudellisesti tehokas.

Käsittely on helppo tehdä itse:

  1. Anna moottorin käydä vähintään 5 minuuttia, ellei se ole valmiiksi käyttölämmin.
  2. Sekoita pakkauksessa olevat tuotteet keskenään. Ravista hyvin.
  3. Sammuta moottori, avaa konepelti ja lisää noin puolet seoksesta moottorin öljyntäyttöaukon kautta.
  4. Käytä tyhjäkäyntiä n. 15 minuuttia. Sammuta moottori ja lisää loppuosa seoksesta.
  5. Käynnistä moottori ja aja vähintään 30–40 minuuttia.

Takaat parhaimman tuloksen uusimalla käsittelyn noin 400 km:n ajon jälkeen ensimmäisestä käsittelystä. Uusintakäsittely tulisi tehdä öljynvaihdon jälkeen. Uusintakäsittelyä suositellaan ajoneuvoihin, joilla on ajettu yli 40 000 km.

19,90179,80

Poista
Lisätietoa

Osa 1

Osa 2

Osa 3

Käyttöohjeet

POLTTOMOOTTORIN KÄSITTELY RVS Technology® ENGINE PROTECTION & RESTORATION -TUOTTEELLA

2-TAHTINEN

4-TAHTINEN

GIP3

Pakkauksen sisältö

2-Stroke- ja GIP3-tuotteet:

  • 70 ml:n käyttövalmis pullo
  • Monikielinen vaihe vaiheelta opastava käyttöohje

G-tuotteet:

  • 11 ml:n RVS-geelituubi
  • 150 ml:n öljypullo
  • Monikielinen vaihe vaiheelta opastava käyttöohje

Käyttäjäkokemuksia

Potilas Audi A6 2010 diesel 260 tuhatta ajettu, johon vaihdettu uudet öljyt ja rvs perään. Ajoa 400km ja uudet öljyt ja rvs. Nyt takana 8000km kulutus laskenut 0,2l/100km. Öljyn kulutus noin 0,5 desiä/8000km juuri tarkistin ja lisäsin. Kylmäkäynnistys nopeampi kuin ennen käsittelyä. Hyvät päästöt katsastuksessa. Käynti tasaisempi ja hiljaisempi. Mikään ajoissa ei ole muuttunut. Ajan 60 kilometriä töihin ja takaisin aina samaa reittiä plus kauppareissut 1km suuntaan, sanoisin että kaikissa on sama määrä ajoa ennen ja jälkeen käsittelyn. On tämä ihme aine.

Jani

Olen nähnyt Ossi Oikarisen ja Sami Seliön osia RVS-käsitellyistä koneista. Olen voinut mitata ja havaita RVS:n vaikutusta BMW K75 -moottoripyörässä (vm -89) jo pitkän matkaa. Mutta kyllä silti yllätti, kun moitteettomasti toimiva kone nyt 350 000 ajettuna purettiin varmuuden vuoksi ja huolto kertoo, että monet osat ovat kuin uusia. Tässä esimerkiksi runkolaakerit, huollon mielestä uudenveroiset. Luulisi, että näinkin paljon ajetussa moottoripyörän moottorissa olisivat jo selvästi kuluneet. Mutta ei. Viimeiset 200 000 km kone on ollut RVS-käsitelty eli uusintakäsittelyjä on tehty.

Ben

RVS Technology, on muuten hullu juttu, olen varmasti sahannut viimeisen vuoden aikana enemmän kuin ikinä aikaisemmin eikä ole käsittelyn jälkeen tarvinnut ketjua kiristää kertaakaan. Useita tankillisia siis sahattu, kaadettu puita, sahattu 60-70cm halkaisijaltaan olevia tukkeja jne. Teräketju ei siis ole venynyt/kulunut! Käsittelin ketjua myös RVS Universal Sprayllä jossain vaiheessa, kun tietyissä sahauksissa ketju kuumeni huomattavasti. Moottorisahoissa näkee RVS:n hyvät vaikutukset, jos missä!

Jan

Mercury 100 EFI tippui moottorikäsittelyllä kulutus noin 1/4osan, reilu 1000tuntia ajettu kone, kun tein tuplakäsittelyn. Kulutuksen tippumisen kyllä huomasi, ei oikein muuta. Suosittelen tekemään!

Teemu

Teen koeajoja ja siksi ehkä vähän keskivertoa herkempi analysoimaan vaikutuksia ajettavuuteen. Omissa autoissa n. 280 tkm ajettuun 4-vetosporttiin tuli 40-50 km:n käsittelyn jälkeen tarkempi ohjaustuntuma ja välittömämmältä vaikuttava reagointi ohjaukseen. Etuvetopakussa 250-260 tkm kohdalla vaikutus oli vielä selkeämpi. Tein käsittelyn illalla, seuraavana päivänä hiekkatiellä ihmettelin, miten hitossa ratissa tuntee jo 10 mm sorakikkareetkin – kunnes muistin käsittelyn.

Esa

Yksi syy, että uskalsimme ostaa 200.000km ajetun vanhan Jaguaarin on nimenomaan luottamus RVS-tuotteita kohtaan. Jaguaarin CO2- ja muut päästöarvot ovat painuneet alhaiselle tasolle ja pysyneet siellä vuodesta toiseen ja jopa pienentyneet.

Arto

Olen ensimmäiseltä ammatiltani koneistaja ja voin vakuuttaa, että milloinkaan ennen RVS-tuotteisiin tutustumistani en ole moottoreiden osissa törmännyt vastaavaan pinnan sileyteen. Aineen vaikutuksen voi todeta sekä silmämääräisesti, että omin käsin kokeilemalla.

Pekka
Ostoskori